~LA LIMITA FANTASTICULUI – Ana Moldovan : O poveste stranie

Am calatorit azi in judetul Alba ;este o zona frumoasa ,sate unguresti si manastiri ortodoxe . Vazand regiunea , am vrut sa fac fotografii si am oprit linga o manastire ortodoxa , de la Remetea , foarte frumoasa si interesanta , locuita de30 de maicute care se gospodaresc singure .

. Dar la un moment dat a venit spre masina mea , foarte sigura pe ea , o maicuta si mi-a spus ca vrea sa mearga in Garda , o localitate spre Campeni ,unde mergea dupa niste materiale pentru manastire ; dar noi mergeam spre Cluj, cum sa facem ?

Atunci ea mi-a spus sa o iau macar pina la drumul principal .Masina era plina , ocupata de prietenele mele,dar ele i-au facut loc si in masina am intrebat-o cum ajunge ea pina dupa Campeni pentru ca este foarte departe si vine noaptea .

Ea mi-a raspuns ca este in grija Maicii Domnului si asa cum am oprit eu , asa o sa opreasca si alta masina ; si ca eu nu am oprit intamplator acolo .

Am dus-o pina la drumul pricipal ; stia ca trebuie sa treaca la ora 18.30 un autobuz care mergea la Campeni . Cand noi am ajuns la drumul principal era 18,45 ; a coborat , mi-a multumit si mi.-a spus ca o sa se roage pentru mine.

Dupa ce am lasat-o , la 5 minute ne-am intersectat cu autobuzul care a intarziat exact ca ea sa ajunga la drum . >>>>

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

D. LUCRĂRI COLECTIVE

__________________
  • OPUNE-TE, NU STA CU MAINILE IN SAN !

    ____________________________ O SUTA DE IZVOARE ! _____________________________ O NOUTATE: De la 1 Ianuarie 2008, ARP detine si administreaza 100 de site-uri care formeaza cea mai vasta retea culturala de publicatii , surse documentare si " biblioteci on-line "existenta in limba romana .Cititi toate site-urile >>>>aici>>>>> ========================== ______________________________ _____________________________ Adauga la Favoritii TECHNORATI _____________________________
  • CELEBRA CARTE PENTRU COPII „VULPEA ACADEMICIANĂ“ – GRATUIT, ON-LINE

    UN CADOU PRETIOS PENTRU COPILUL TAU >>descarca gratuit , in versiunea color , celebra carte pentru copii VULPEA ACADEMICIANA, de Mariana Braescu ; O gasesti aici >>>> ________________________________ _________________________ Buletinul de presa INTERMUNDUS MEDIA contine stiri, informatii si bibliografii la zi reflectand aparitiile recente din revistele editate de ARP, propuneri de teme de dezbatere colectiva, volume noi tiparite de ARP - Asociatia Romana pentru Patrimoniu sau aflate in pregatire. Il puteti citi aici>>>>> __________________________