Elena Buică: Un nou volum „Oglindiri“

coperta4EB0904Cea de a patra carte a scriitoarei Elena Buica “Oglindiri” a aparut in luna aprilie 2009 la Editura ANAMAROL, Bucuresti,

Redactare computerizată: Andaluza şi Tibi NAGY; Editor: Rodica Elena LUPU; Coperta: Andaluza NAGY, Mihaela VASILESCU

Cartea are 328 de pagini si cinci capitole. Dupa o “Dedicatie” si un “Cuvant introductiv” in care autoarea vorbeste despre scrierile ei, urmeaza: Cap.I “Puncte de vedere” – articole publicate in mai multe reviste si publicatii; Cap. al II-lea: “Frumoasele vacante” – imagini din calatorii si vacante, trecute prin filtrul gandirii si captate de trairile emotive ale autoarei; Cap. al III-lea: “Prietenii mei – scriitorii” – sunt note de lector, in care autoarea a retinut cu precadere partea frumoasa a scrierilor; Cap. al IV-lea: ”Epigrame si catrene”; Cap. al V-lea: “Referinte critice”.

Ca si in cartile aparute anterior “Crampeie de viata”, “Gand purtat de dor “ si “Prin sita vremii” si in acest volum “Oglindiri” isi pastreaza nota caracteristica, scrisul ca o adevarata risipa a vietii interioare pentru a obtine biruinta luminii clipei trecatoare. In “Cuvant introductiv” vorbind despre scrierile sale, scriitoarea Elena Buica ne spune: “Chiar când subiectele par foarte depărtate de mine, totuşi, fiecare scriere mă reprezintă pe mine, este o oglindă în care s-au răsfrânt fărâme de imagini, de înţelesuri, de întâmplări, de învăţăminte, este o reprezentare a felului meu de a fi. Câteodată mi se întâmplă, când recitesc ceea ce am scris, să-mi surprind faţete despre care nu ştiam nimic”.

Toate scrierile sale sunt strabatute de gandul bun si cald de a se apropia de oameni, mai ales de cei cere si-au pastrat valorile umane. Lor li se adreseaza in special si le dedica aceasta carte:

« Dragilor mei cititori, acelora cu inimă bună, cu gândul curat, cu sufletul plin de lumină, căldură şi frumuseţe

V-am dedicat această carte, deoarece cu voi discut în gând atunci când scriu. În orice scriere, într-un fel anume, vă aduc lângă mine şi dialogăm. Conversez cu cei de acum, cu cei care au fost, dar şi cu cei care vor veni după ce eu nu voi mai fi decât spiritul ascuns printre rândurile cărţilor mele. Câteodată mi se întâmplă să comunicăm şi în mod direct, după ce au fost străbătute pagini ce v-au fost închinate. N-am altă bucurie mai mare ca atunci când îmi spuneţi că v-aţi regăsit în scrierile mele, ca v-aţi „oglindit” în cele ce-am aşternut pe hârtie, că nu se spulberă în vânt cuvintele şi sentimentele mele.

Vă mulţumesc pentru că mi-aţi dat oportunitatea de a comunica cu voi şi pentru că mi-aţi oferit prilejul să întruchipez aceste gânduri şi sentimente pe care, din preaplinul inimii, vi le ofer.»

Prin aparitia acestei carti, comunitatea romaneasca din Toronto isi aduce inca o contributie la stradania de a pastra vie limba tarii noastre si dincolo de hotarele ei.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

D. LUCRĂRI COLECTIVE

__________________
  • OPUNE-TE, NU STA CU MAINILE IN SAN !

    ____________________________ O SUTA DE IZVOARE ! _____________________________ O NOUTATE: De la 1 Ianuarie 2008, ARP detine si administreaza 100 de site-uri care formeaza cea mai vasta retea culturala de publicatii , surse documentare si " biblioteci on-line "existenta in limba romana .Cititi toate site-urile >>>>aici>>>>> ========================== ______________________________ _____________________________ Adauga la Favoritii TECHNORATI _____________________________
  • CELEBRA CARTE PENTRU COPII „VULPEA ACADEMICIANĂ“ – GRATUIT, ON-LINE

    UN CADOU PRETIOS PENTRU COPILUL TAU >>descarca gratuit , in versiunea color , celebra carte pentru copii VULPEA ACADEMICIANA, de Mariana Braescu ; O gasesti aici >>>> ________________________________ _________________________ Buletinul de presa INTERMUNDUS MEDIA contine stiri, informatii si bibliografii la zi reflectand aparitiile recente din revistele editate de ARP, propuneri de teme de dezbatere colectiva, volume noi tiparite de ARP - Asociatia Romana pentru Patrimoniu sau aflate in pregatire. Il puteti citi aici>>>>> __________________________